Συμβουλές για την τέλεια βιτρίνα

Βιτρίνα καταστήματος

5 tips για μια τέλεια βιτρίνα καταστήματος. Ιδέες διακόσμησης για το κατάστημά σας με δημιουργικές συμβουλές.

Η διακόσμηση μιας βιτρίνας είναι ολόκληρη επιστήμη, καθώς με μία «δυνατή» βιτρίνα το κατάστημα παροτρύνει τους καταναλωτές να μπουν στο μαγαζί. Γι’ αυτό, θα πρέπει το μήνυμα της βιτρίνας να είναι ξεκάθαρο, σαφές και να δείχνει την προσωπικότητα του καταστήματα. Να θυμάστε, ότι οι περαστικοί έχουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα. Επομένως, θα πρέπει να είναι κάτι που θα τους τραβήξει την προσοχή και το οπτικό ενδιαφέρον.

Μπορεί τα παράθυρα το καταστημάτων να διαφέρουν, ωστόσο υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που πρέπει να εφαρμοστούν. Μην ξεχνάτε, άλλωστε, ότι η βιτρίνα είναι η πρώτη εντύπωση του καταστήματος, άρα και η πρώτη επαφή με τον πελάτη. Στις βιτρίνες, το προϊόν που θα τοποθετήσετε είναι δευτερεύον. Πρώταρχικός σκόπός και κύριο μέλη είναι η δημιουργία μιας επικοινωνιακής ατμόσφαιρας.

1. Έξω προς τα μέσα

Σκεφτείτε με τη λογική του έξω προς τα μέσα, όχι του μέσα προς τα έξω. Πριν προχωρήσετε στην διακόσμηση της βιτρίνας σας, δείτε την λίγο από έξω, και εξετάστε τι θα ήθελαν να δουν οι πελάτες πρώτα. Δεδομένου ότι τα πεζοδρόμια είναι συχνά χαμηλότερα από ότι θα περιμένατε να είναι, εξετάστε αν το κύριο σημείο της βιτρίνας βρίσκεται στο σωστό σημείο. Ποιο είναι αυτό; Φυσικά, το σωστό σημείο είναι πάνω από τη φυσική γραμμή του ματιού.

Ωστόσο, μπορείτε να ξεφύγετε από τους «κανόνες» και να κρεμάσετε για παράδειγμα κάτι από την οροφή. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργήσετε οπτικούς περισπασμούς, οι οποίοι μπορεί να δελεάσουν κάποιον να κοιτάξει πίσω για δεύτερη φορά.

2. Κατάλληλα έπιπλα-εκθετήρια

Αν έχετε προϊόντα μικρού μεγέθους τότε προτιμήστε έπιπλα με πρωτότυπο σχεδιασμό και έντονα χρώματα. Σε αντίμετα με τα μεγάλα προϊόντα, που είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθούν έπιπλα με λιτές γραμμές και ουδέτερα χρώματα.

Διακόσμηση βιτρίνας

3. Όχι στην ακαταστασία

Μην φοβάστε έναν «καθαρό χώρο», γι΄αυτό μην βάζετε πολλά προϊόντα σε ένα παράθυρο. Ο κανόνας «less is more» λειτουργεί και για τις βιτρίνες. Επομένως, χρησιμοποιήστε μικρότερες ποσότητες προϊόντων. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσετε ένα καθαρό παράθυρο, στο οποίο οι πελάτες δε θα αποσπούν την προσοχή τους με διαφορετικές συσκευασίες και χρώματα.

4. Συχνές αλλαγές

Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει αρκετή κίνηση έξω από το κατάστημά σας. Ειδικά αν βρίσκεται σε κεντρικό σημείο. Ωστόσο, υπάρχουν και άτομα τα οποία περνάνε σχεδόν κάθε μέρα, όπως για παράδειγμα οι ίδιοι άνθρωποι που πηγαίνουν στην δουλειά τους ή ο ίδιο συνταξιούχος στο καφενείο. Οπότε, καλό θα είναι να κάνετε ορισμένες αλλαγές στην βιτρίνα σας. Ανανεώστε την, λοιπόν, με κάποιο νέο έπιπλο ή στοιχείο (πχ. γεωμετρικά σχήματα).

5. Καθάρισμα

Μην ξεχνάτε ότι δεν συσσωρεύεται σκόνη μόνο μέσα στο κατάστημα, αλλά και στη βιτρίνα. Η οποία είναι ένα σημείο που συνήθως ξεχνάμε να καθαρίσουμε. Σε καμία περίπτωση δε θα θέλατε να τραβήξετε την προσοχή των περαστικών λόγω της σκόνης που έχει συσσωρευτεί επάνω στα εμπορεύματα και τα έπιπλα της βιτρίνας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για την διακόσμηση και ανακαίνιση του καταστήματός σας

Καλέστε μας στο 2103003039 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα σας καλέσει το συντομότερο δυνατό