Καλάθι Αγορών

T. 2103003039 Δ -Τ 09:00-17:00  | Τριτη – Πεμπτη 10.00 – 18.00 | Παρασκευή 10.00 – 18.00 *Αντικαταβολή έως 150€

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Πατήστε εδώ για να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής.  https://.reconsblog.gr/forma-epistrefomenon-proionton

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της recons (Δημήτριος Γκιώκας) μέσα από το διαδικτυο στον ιστότοπο www.reconsblog.gr

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσων του ηλεκτρονικού καταστήματος recons (www.reconsblog.gr) για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων μας, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.

Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο  (+30) 210 300 3039 καθώς επίσης και με e-mail στην φόρμα επικοινωνίας του καταστήματος ή στο [email protected], αυθημερόν. Εάν έχετε καθυστερήσει να μας ενημερώσετε πως επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας και αυτή έχει αποσταλεί, τότε χρεώνεστε τα έξοδα αποστολής της. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ακυρωθεί παραγγελία προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη (ειδικές παραγγελίες).

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγο αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Στέλνετε το αίτημα σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://.reconsblog.gr/forma-epistrefomenon-proionton και επιλέγοντας το Τμήμα Επιστροφών. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 210 30030 39. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.) . Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγο κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στις κεντρικές αποθήκες της εταριάς μας (η διεύθυνση αναφέρεται παραπάνω).

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής. Οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν/τα προϊόντα από την αγορά που υπαναχωρείτε άμεσα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας κοινοποιήσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς των ειδών. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών. Η recons (Δημήτριος Γκιώκας) δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, εάν η προθεσμία δεν έχει τηρηθεί.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στις κεντρικές αποθήκες στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης (η διεύθυνση αναφέρεται παραπάνω).

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΘΩΣ  ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου και να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελλατώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος. 

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:2103003039), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση:[email protected]). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  3. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  4. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ («Δημήτριος Γκιώκας.» Τρίπολη Αρκαδίας, οδός Μεσιανός Μύλος – Παρθενώνος 9, Τ.Κ. 22100) β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] (Δημήτριος Γκιώκας)blog.gr και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
  5. Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «Δημήτριος Γκιώκας.» Τρίπολη Αρκαδίας, οδός Μεσιανός Μύλος – Παρθενώνος 9, Τ.Κ. 22100)
  6. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
  7. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  9. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  10. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΘΩΣ  ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις και Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή). 

3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

4) Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί είτε σε φυσικό κατάστημα της εταιρείας recons (Δημήτριος Γκιώκας) και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί απευθείας από εμάς είτε η παράδοση έγινε από εμάς στο χώρο σας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

5) Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας, στρωματά, μαξιλάρια, λευκά είδη κ.τ.λ.

6) Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.

7) Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων

Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

Η Υπαναχώρηση της παρ. vii της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (π.χ. Σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές. 

ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΧΡΗΣΗΣ

Εάν κάποιος από τους ανωτέρω Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης κριθεί μη νόμιμος, άκυρος ή μη εκτελεστός, ο συγκεκριμένος όρος θα θεωρείται σαν να μην έχει γραφεί, δίχως όμως να επηρεάζεται η εκτελεστότητα και η εγκυρότητα των υπόλοιπων όρων. Η εταιρεία δύναται οποιαδήποτε στιγμή να τροποποιήσει οποιονδήποτε ή το σύνολο των Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσεως που περιλαμβάνονται στο παρόν και οι χρήστες θα θεωρείται ότι έχουν ειδοποιηθεί και ότι δεσμεύονται από τις αλλαγές αυτές από τη στιγμή που αυτές θα εμφανισθούν στον Διαδικτυακό Τόπο της Εταιρείας. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να διαγράψει υλικό του Διαδικτυακού Τόπου οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά την αποκλειστική και διακριτική της ευχέρεια.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα δεν έχουν αποσφραγισθεί, δεν έχει καταστραφεί η συσκευασία τους και γενικότερα είναι στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί και φέρουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (δελτίο αποστολής/τιμολόγιο/απόδειξη).

Εφόσον τα επιστρέψετε με δικό σας μέσο στο φυσικό κατάστημα ΔΕΝ επιβαρύνεστε με κανένα κόστος, σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος μεταφοράς που θα ζητηθεί από την εταιρεία (μεταφορική ή courier) που θα επιλέξετε.

ΑΝΗΛΙΚΟΙ

Απαγορεύεται η χρήση του Διαδικτυακού Τόπου από πρόσωπα τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους ή δεν έχουν από το νόμο την απαιτούμενη δικαιοπρακτική ικανότητα.

Αλλαγές σε ανοιγμένες-κατεστραμμένες συσκευασίες ΔΕ γίνονται δεκτές!

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές​ και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για την recons.

ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξτε στην σελίδα όροι και προϋπόθεσης πωλήσεων.

Χρειάζεσαι βοήθεια;

Ειμαστε εδω για να σε βοηθησουμε

Κάτι δεν είναι σαφές στο προϊόν;
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σας.